NZ Idol 1: Michael has a tattoo?

Submitted by IwantJoelLittle on 31 October, 2005 - 6:21pm

 Here it looks like theres 3 tattoos of stars on his arm. Are they real or has he just gone cool and drawn them on?

I never really seen Michael as a tattoo kinda guy. Its so weird.

yip the tatoos are

yip the tatoos are real,except michael has five stars,and they must be coz hes had them

ever since party in the park last year and they were on there when i met him last week so if they were'nt real they wud've rubbed off by now

one question where have

one question where have all the Michael boppers gone?

I didnt think he was that

I didnt think he was that type of guy, but i guess idol wasnt very representative of what people are really like!

Michael  has grown  away

Michael  has grown  away from the idol thing and he is  doing  what he  has always wanted to do

I Care What You Guys Say I'm

I Care What You Guys Say I'm Gettin It Done Soon Enough, That's When I'm Ready

FIRST OF ALL HAVE KIDS NO

FIRST OF ALL HAVE KIDS NO WAY PLUS GETTING MARRIED NEVER GONNA HAPPEN AND ONE MORE THING BEING OLD UGLY THAT WILL NEVER HAPPEN AND YES HE IS MY IDOL

First of all, learn to

First of all, learn to reply, plus, if you love Michael, and he asks you to marry him won't you then be married? Or if you meet some one REALLLY nice and they ask you ti get married what happens then? And Believe me, you'll get sick of Michael soon enough.

WHAT IT WELL STAND FOR

WHAT IT WELL STAND FOR MICHAEL MURPHY IS MY IDOL

now lets think about this a

now lets think about this a minute, a tatto is pretty much permanant, Is Michael Murphy being your idol permanant? When he's old and wrinkly and can't sing and looks UGLY! (don't tell me he won't be coz he will) are you still gonna love him? When your older and you have kids and they ask about your tat are you gonna tell them 'Becuase I love Michael!'

I DON'T CARE WHAT IT STAND

I DON'T CARE WHAT IT STAND FOR, MINE WOULD FOR MICHAE MURPHY

Michae Murphy? Nice name,

Michae Murphy? Nice name, really oringal, I wonder how you say it thou *ponders*

I LOVE IT AND I"M GETTING

I LOVE IT AND I"M GETTING THE SAME ONE AS MICHAEL MURPHY

i like his tattoos they

i like his tattoos they look wicked

I'm trying to talk my

I'm trying to talk my parents into letting me get a matching one =P

wow cool!

wow cool!

I still think its weird.

I still think its weird. Whats even weirder is that i'm getting a tattoo of a star..

u wanna be like mike

u wanna be like mike ;)

they are awesome.Shot

they are awesome.Shot Michael!

yes are definatly permanent

yes dey r definatly permanent i met michael last saturday and he has 5 star tattoos down his arm i mit put dem in da gallery if i can

Does it represent 5 star

Does it represent 5 star fallout or whatever his bands called by any chance?

I reckon it looks wicked

I reckon it looks wicked as!! :D

same they suit him to

same they suit him to

Mike has 5, 5 pointed stars

Mike has 5, 5 pointed stars tattooed up his arm. They are solid black with a red boarder.  They are most definately permanent tattoos.

Does anyone know where i can

Does anyone know where i can see a pic of Mikeys 'tats' coz this is first i have heard of them.Cheers :D

How about clicking on the

How about clicking on the link. :|

check in the Michael Pics on

check in the Michael Pics on here and there should be  some

I'v already done that but

I'v already done that but there was none:( where has everyone else seen them?

yeah it does look lik hes

yeah it duz look lik hes got tattoos but dey cud just b fake but i must say dey du look KEWL!!!!

lol..crack up!..well if

lol..crack up!..well if Michael has a tattoo then I say good for him!:)

Well, I think its h0t.

Well, I think its h0t. Having a tattoo doesn't make you a gansta. michael suits it.

Of courz itz nt realz, i

Of courz itz nt realz, i shold noe i lyk drew it on iz arm so dere! I TOTALLIE WIN!1111ONEONEOEN

PS: What on earth are you people talking about? I can't see anything. You must have good eyesight.

Michaels turning into a

Michaels turning into a gangsta.

Hollaback y'all.

Ya know, gangstas aren't the

Ya know, gangstas aren't the only people who get tattoos.

But if Michael is becoming gangsta as you say Cam, can you imagine him doin a rap/hip hop album. LOL. I'd like to see that.

0_o

:| 0_o

I have it on good authority

I have it on good authority that it's a real tattoo  ;) 

Hehe..oh perhaps there's

Hehe..oh perhaps there's something that you'd like to share with all of us BIMI?!

Yes BIMI is having a secret

Yes BIMI is having a secret relationship with Murphdog, they pash behind the bins when noones looking ;)

Oh yes, that's right!  It's

Oh yes, that's right!  It's all true - I've been keeping it a secret for so long, and I'm so relieved it's finally out in the open!  ;)  LOL

OmG!!!11!!!11!1one WuT does

OmG!!!11!!!11!1one WuT dUz hE tAztE lyK?

Hey, I'm not one to kiss and

Hey, I'm not one to kiss and tell ;)

HAHAHAhaa *hugs* I love you

HAHAHAhaa *hugs*

I love you BIMI :D

*looks scared*  is that a

*looks scared*  is that a good thing?!!  ;)

yes. it's a great thing

yes. it's a great thing
:D
*pashes*

Easy does it! I'm saving

Easy does it! I'm saving them for Michael ;) LOL

Maybe he actually has five,

Maybe he actually has five, to support his new band? :s

Hey they look kool. Im soo

Hey they look kool. Im soo tunning into that interveiw :) . yeah what time though will he be in the studio?

Is real. The Edge just

Is real. The Edge just said, he will be in studio tomorrow night, you could call at ask him!

I actually kinda hope they

I actually kinda hope they are real :D I think its hot.

same he has changed so much

same he has changed so much

I was at the concert on

I was at the concert on sunday....we don't want him looking like a choir boy in a rock band...yea he has changed for the better....things are looking good for the band....they will do well...

My discussions